Προβλέπεται ανάκληση των πιστοποιητικών στην περίπτωση που γίνεται κακή χρήση τους, όπως αναφέρεται ρητά στους κανονισμούς υποψηφίων και στην Αίτηση. Ο Υπεύθυνος Πιστοποίησης ανακοινώνει στον χρήστη εγγράφως και αιτιολογημένα την απόφαση ανάκλησης ή αναστολής του πιστοποιητικού του.
Ο χρήστης υποχρεούται να αποστείλει άμεσα στον Φορέα το πιστοποιητικό που έχει παραλάβει ενώ ο φορέας ανακοινώνει στον δικτυακό του τόπο την ανάκληση του πιστοποιητικού. Η αναστολή του Πιστοποιητικού γίνεται μετά από απόφαση του φορέα που είναι και αρμόδιο για την διαχείριση των καταγγελιών.
Ο χρήστης του πιστοποιητικού ενημερώνεται εγγράφως για την αναστολή ή την ακύρωση της ισχύος του πιστοποιητικού του και υποχρεούται να επιστρέψει το πιστοποιητικό του στον φορέα.
Δεν υπάρχουν, μέχρι και τη σημερινή ημέρα, πιστοποιητικά που να έχουν ανακληθεί.